tisdag 18 september 2012

Gammal metalliclavendel


God dag!

Hoppas att er helg varit väldigt angenäm och ni gjort precis det ni ville/hade planerat. =)
Själv blev det inte riktigt som jag tänkt mig, då jag inte var helt kry på lördagen - men ändå släpade ut min rumpa ut i bärbusken och plockade av några liter svartvinbär, som senare resulterade i saftkok och pajbakning. Blev riktigt lyckat, må jag säga. ^^

Hur som helst. Här kommer en sminkning ifrån början utan juni i år, som jag tänkte var dags att visa upp.
Inte helt briljant, men åtminstone någonting. Oo




Produkter använda:

Ögon
Elf Eyelid Primer
MUS HTL #Platina
88 Metal Mania Palette enligt nedan
Too Faced #Un-Veil
Too Faced #Bouquet Toss
Elf Waterproof Eyeliner Pen #Black
Max Factor Masterpiece Max Mascara

Kinder
Elf Studio Blush #Berry Merry


=^^=

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar