söndag 28 oktober 2012

Klent med inspiration och Halloween-tema


Hej.

Söndag idag och årets första dag med vintertid..
Detta gör åtminstone mig lite slö och som ni kanske märkt lite inspirations-fattig.
Många har t ex varit på Halloween-fest nu i helgen ( det egentliga datumet är den 31'a oktober ) medan många ( t ex jag ) kommer att gå på dylik temafest kommande helg. Detta har medfört - som varje år - att smink- och nagelbloggar lägger upp temarelaterade poster.. vilket tyvärr den här bloggen inte gjort i år.

 Jag måste tyvärr säga att jag i ärlighetens namn inte har en aning om vad jag ska lägga upp.. och nu börjar det kännas lite sent att starta något. =/ Inspirationen finns just nu inte riktigt där.. och jag vet som sagt inte riktigt vad jag ska göra. oO ..Eller om det ens finns en önskan ifrån er läsare att jag gör det.

Så. Jag tänkte därför nu fråga er: Är det någon vits för mig att lägga i en växel för att få till Halloween-temasminkningar och - i så fall - vad vill ni ha?

Jag är oerhört tacksam för svar i båda fallen!

Tills dess tänkte jag dela med mig utav tidigare tema-sminkningar samt naglarna jag kletade till igår:


Sminkningar ifrån 2011:









  Buffyvampyr anno 2009:


Skogsalv ifrån 2008:



=^^=

3 kommentarer:

  1. Jag ser ju fram mot dina Halloween-temasminkningar varje år! Kom igen nu! Tema... uuuhm.... Det finns så många olika. Kanske tema The Tribe? Fast du kanske inte såg den serien (tror du skulle ha älskat den vid rätt tillfälle). Annars tycker jag väl att olika fantasyvarelser i allmänhet vore trevligt och dessutom skulle anknyta en del till tidigare smink.

    SvaraRadera
  2. ÄLSKAR den gröna! ÄLSKAR!

    SvaraRadera