söndag 12 juli 2009

Lace Flare Pants

Hittills har jag inte lagt upp några bilder på kläder då jag mest pysslar med smink här hemma, men i denna stund kände jag mig helt enkelt tvungen..

Efter en stund med slösurfande på diverse bloggar i brist på annat snubblade jag över dessa underbara skapelser på Fashiontoast!
Jag blev, så att säga, helt förälskad och ett ganska stort ha-begär inträffade mer eller mindre på sekunden jag såg dem.



De finns att köpa Här för den "blygsamma" summan utav $130 och självklart ska man vara ungefär sådär tunn för att få på sig de storlekar som finns. Däremot kan jag tänka mig att en händig människa bör kunna kopiera dessa till sig själv tämligen lätt (?)..

=^^=

2 kommentarer:

  1. Mnja, mnjee... Det beror lite på vilket tyg man finner, det är ju ett helvete att sy i stretch och att sedan lägga till att det är stretch med HÅL i.. HUuu.... Om man vill ha sådana där så skulle jag nog hellre betala för dem men jag tyckte de var lite läskiga. Smaken är som baken! =) Jag håller mig till att sy väskor istället. =)

    SvaraRadera