torsdag 20 augusti 2009

EoTD - Golden Lilac

Ännu en ett inlägg som är lite sent, men denna gången bara ett par dagar. Denna sminkning är ifrån i tisdags, d v s den 18e augusti. Dock kommer jag till större och större insikt om att jag behöver bättre penslar. Det blir liksom extra tydligt när man håller på med såhär starka och mörka färger.. Kanske dags att börja investera snart? Oo

Anywho.. Produktlista:

Ögon
  • Incubus, Forbidden Lover, Freya och Still Breathing till de mörka partierna. Samtliga ifrån Fyrinnae
  • Fools Gold är ju såklart precis vad namnet antyder - Den guldiga jag applicerat på ögonlocket. ( Me like! ) Även denna undertecknad Fyrinnae. För att få denna mer framträdande har jag först applicerat ett ganska tjockt lager med min vita kajal ( H&M ) under själva skuggan.
  • Hihglighter = Angelic ifrån Beautiful Girl Minerals
Ansikte

  • Studio Finish Concealer #NW15, MAC
  • Miracle Touch Foundation #45 Warm Almond, Maxfactor ( Nyinköpt och under testning! )
  • Loose Powder #1, FACE Sthlm
  • Bronze Powder, MIST Sthlm




~*~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar