tisdag 22 september 2009

Isadora #175

Häromdagen applicerade jag detta lack på mina naglar - Isadora #175, Burgundy Rose:



Det är "bärigt" och väldigt rosarött och.. Egentligen helt fel för mig. Tydligen.
Jag trivs inte alls i det ( trots att jag låtit det sitta på i snart tre hela dagar ) då det inte passar min hudton. De två bilderna som är tagna i kallt ljus visar nog mest hur detta lack ser ut i dagsljus ( om än tämligen molnigt sådant.. ), och jag vill även passa på att be om ursäkt för den slarviga appliceringen.
Jag orkade bara inte göra om det. =/

Annars? Som vanligt när det gäller Isadoras lack så är de tämligen lättapplicerade, men dock tycker jag mycket bättre om deras breda borste/pensel. ( Finnes i flaskor märkta med just "Wide Brush" ). Den här smala, vanliga penseln tar inte riktigt upp "rätt mängd lack". Om man inte vill att allt lack ska komma på en och samma gång, så får man alldeles för lite lack på penseln, vilket gör att det blir lite trixigt att måla.

Njae. Någon favorit är detta Inte. Tyvärr.

=^^=

1 kommentar: