måndag 21 september 2009

Twilight Make Up

Självklart blev jag, som så många andra, förälskad i Twilight. Filmen, för min del, då jag ännu inte pallrat mig iväg för att låna böckerna.
Självklart spinns det vidare på konceptet och en sminkkollektion i två delar släpps nu i hösten. ( Det datumet jag hittat online är den 26e oktober i USA )

Kollektionens två delar heter Volturi samt Luna och kommer att innehålla 26 respektive 35 produkter - Allt ifrån puder, ögonskuggor, läppstift och kroppsglitter.




Jag, precis som både Bjooti och MakeupJunkie, är totalt förälskade i créme-pudret ni ser ovan ( Det melerade, ja.. ) vid namn Luna Twilight 'Mortal Glow' Blushing Crème. Färgen på det som visas här är Adrenaline och det finns även i en något annorlunda nyans, då med namnet Swoon.

Produkterna finns att förbeställa i detta nu ifrån Nordstrom's
- Ja. Om man bor i USA eller Canada, d v s. Så jag har ingen aning om hur man ska få tag på dessa om man bor här.
Någon som vet?


=^^=

3 kommentarer:

  1. Förpackningarna var fina, filmen? Nej, fy fan. Jag är tämligen arg på mig själv att jag inte tyckte om den men.. Näää... Du får tycka om den åt mig istället.

    SvaraRadera
  2. gnyf! fiiiint smink.. *dregel* hoppas det kommer till sverige!

    SvaraRadera
  3. Jäääklars vad de pumpar ut pengar ur den där succén. De kramar som tusan ju... men jag måste erkänna att designen på produkterna är sjukt tilltalande. ;P

    SvaraRadera