onsdag 7 oktober 2009

Red all over

Ja, hej!
Behöver nog inte påpeka att det var ett tag sedan ( men gör det uppenbarligen ändå.. ), men jag har vart lite seg och upptagen. ( En liten sjukhusvistelse t ex - Men ingen fara! Allt är lugnt. Eller ja. Jag är ju fortfarande sjuk, men ja.. You get the point. =P )

Sitter dock här nu på kvällningen, lätt uttråkad och tänkte lägga upp en röd look i brist på annat.
Detta är alltså sminkningen och naglarna jag hade den 30'e september:





Som "vanligt" när det gått en tid så har jag så klart glömt vad jag använt, men de produkter jag är säker på är följande:
  • Kemikaze, Fyrinnae
  • Bordeaux och Wedding, MAD Minerals
  • Lash Blast, Covergirl
  • #15, Depend
Bilderna är väl inte riktigt helt optimala, men jag hoppas att de duger. =7

Headshot:




Och så en närbild på naglarna. Jag tycker Verkligen om detta lack! =D




=^^=

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar