tisdag 10 november 2009

Ljus choklad - 091030

Ja. Ännu en EoTD/FoTD där jag inte är helt hundra på vad jag har använt, men tänkte ändå lägga upp den här då den skiljer sig lite mot vad jag vanligtvis brukar lägga upp. Den är helt enkelt väldigt neutral och vardaglig, men ändå - utav mig - omtyckt. =)




Jag har använt min vanliga bas bestående utav

  • Prep+Prime, MAC
  • Studio Fix NC25, MAC
  • Studio Finish Concealer NW15
  • Isadora Oil Control Compact Powder #68
De skuggorna jag använt är delvis trion #80, Classic Browns ifrån Isadora, samt Marshmallow Puff, Fyrinnae.
Jag har även använt en skugga ifrån min älskade Viva La Diva High Pearl Palette, men där är jag inte riktigt säker på vilken det var. =/ Tror att det var #45, men vågar inte lova något.

På kinderna har jag en kombination utav VLD Blush #1, Dreams samt Micro Powder Bronze, Mist.
Mascaran är Maybelline's Define-A-Lash Volume.

Vill även passa på att meddela herrskapet om att min kära High Pearl Palette kommer att finnas i handeln även till denna jul. Så om du nu missade den förra året - Spring och köp den i år!
Har för mig att den såldes för 179 kronor, och den är värd varenda krona! =)


English:
I posted this one to show that I actually wear smooth and "ordinary" make up sometimes. ^^ And by request from PlatinumV I'll start to write all my looks in english too. =)

This time I've used as following ( wich happen to be my normal base ):

  • Prep+Prime, MAC
  • Studio Fix NC25, MAC
  • Studio Finish Concealer NW15
  • Isadora Oil Control Compact Powder #68
The shadows I've used are a trio from Isadora called Classic Browns, #80. As highlighter I've used Marshmallow Puff from the lovely brand Fyrinnae. I've also used one of the shadows in my High Pearl Palette from Viva La Diva, and the blush #1, Dreams, from the same brand.

Although since both Isadora and Viva La Diva is Swedish brands, I don't know if you can find them outside of Scandinavia. =/

I also got the question if I've had some problems with deliverances from Fyrinnae, and I'm glad to say that I haven't so far. ( three times tried so far.. )

I hope this will help! =)


=^^=

3 kommentarer:

  1. I like very much this group of colours (by the way, could you add a list of what you have used also in English? i.e. "Eyeshadow by MAC colour Knight Divine", so I can copy the look?) and I've noticed in some of your posts you use Fyrinnae pigments. Have you had difficulties in getting them?
    I had to ask a friend in USA because I've read several people in Europe had their order vanished at the custom for freight... So, have you had problems in getting their product?
    V

    SvaraRadera
  2. Wow! Thank you very much! Now it is faaaaaaaaar clearer :-D
    You have been incredibly kind! :-*
    So now I can start to reproduce your looks!
    Do you use an eyeshadow base for letting the colour pop?
    V

    PS: by the way: just for letting you know, since my blog is entirely in Italian (and due to the subject, I cannot translate it), it is a blog of creative writing, where we speak about grammar rules and technique for writing stories!

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Vilken underbar makeup, måste lägga till dig i bloglovin :)

    Svar: Viva la diva paletten kostade bara 25:-, lösögonfransar 29:-, viva la diva kajalpennor ca. 12:-, överlag är sminket billigt! =) Själv bor jag 28 mil ifrån, men jag tycker att det är värt att åka dit. Är man flera kan man ju t.ex. dela på bensinkostnaderna, och då blir det ju inte så farligt. Summan av kardemumman, man tjänar oftast på att åka dit :)

    SvaraRadera