söndag 20 december 2009

Turkosblå

Nej, jag är inte avliden - Det är bara mycket att göra och stört dåligt ljus för att fota smink i just nu.

Dock så tänkte jag slänga in en halvkass webcam-bild, mest bara för att få in någonting.
Skuggorna är samtliga ifrån Viva La Diva-paletten. Nr 26, 28 och 25.
Mascara är två lager med L'Oreal Intensifique Waterproof. Även ett lager med Lancôme's Hypnôse.
( Bilder på den senare kommer att dyka upp. Sen. Dock kan jag tyvärr meddela att jag inte är totalt blåst utav stolen utav den. Den är helt okej, men inte fantastisk. Tyvärr. )

Hur som helst - Jag älskar blått och turkost och skall ikväll gå på James Camerons Avatar på bio, så det fick helt enkelt bli blått idag. =)



=^^=

5 kommentarer:

  1. I love it! And your eyes are gorgeous! (as usual :-P )
    V

    SvaraRadera
  2. Awww.. Thank you, darling! You are SO nice! ^^
    <3

    SvaraRadera
  3. Darling, I am here just to say Happy Xmas to you, in case in the next days I wouldn't be able to see your site again... moreover I also think you are going to do different things during holidays than stick to a PC :-P
    So, merry Xmas and happy new year! ^^
    Waiting next year for new make up looks :-D
    Kisses
    V

    SvaraRadera
  4. Vad snyggt!:) Turkost och blått är favoriter här med, tätt följt av grönt. God Fortsättning!

    SvaraRadera
  5. Jag tycker att det var en jättesnygg sminkning, väldigt vintrig känsla! Och jag vill med se den på bio!

    SvaraRadera