söndag 18 juli 2010

Disney + MAC = Sant!


Jag har tidigare läst om det och nu är den här, med massa bilder -
Den nya kollektionen ifrån MAC för alla oss som älskar Disney:

MAC Venomous Collection For Fall 2010

Samtliga bilder är klickbara för större versioner.


Det är flera saker jag verkligen skulle vilja titta närmare på som t ex den lila, melerade skuggan med Maleficent ( häxan ifrån Törnrosa ) på.. Men jag är lite kluven angående förpackningarna.
Dels gillar jag dom skarpt, just för att jag är ett sådant fan utav Disney. Dels tycker jag att de ser lite väl barnsliga och billiga ut.. Man kan tycka att de kunde gjort dem lite mer..
Ja. Jag har svårt att sätta fingret på det, men det går ju faktiskt att få tecknat att se mer exklusivt ut än sådär. Faktiskt. =|

Vad tycker ni?
Kollektionsläpp sker i September.

( Bilder ifrån Temptalia )

=^^=

2 kommentarer:

  1. Jag tycker också det ser lite väl billigt ut. Det kunde ha gjorts mycket lyxigare design, helt klart. Dock vill jag äga. Jag har tänkt länge att "när jag får lite mer cash måste jag uppdatera min sminklåda" och nu är mer cash på väg... så jag hoppas att de går att få tag på här i Kalmar.

    SvaraRadera