onsdag 13 oktober 2010

Dagens Disney - Evil Queen


Tjohej!
För att fatta mig kort så är här dagens Disney-skurk, den elaka drottningen ifrån Snövit. =) Hoppas ni gillar sminkningen jag påtade ihop, även om jag må erkänna att jag lät mig inspireras tämligen mycket utav den nya tappningen utav henne som de visade upp i filmen Enchanted ( mycket för att jag kände att jag behövde lite hjälp för att komma ifrån det lila temat, vilket i stort sett alla skurkarna är beklädda med. Hoppas att ni inte tycker att jag gjorde fel i och med detta.. oO ).


Anywho - Here goes:



Titta på Purity's version [Här], hennes kompanjon Eva's [Här] och länkarna till oss andra uppföljare [Här]. =)


=^^=

6 kommentarer:

  1. fan va fiiint!

    SvaraRadera
  2. Åå..läckra ögon!

    SvaraRadera
  3. Oj, tackar i massor, tjejer! =D
    Ni skulle bara veta hur glad jag blir utav era kommentarer! ^^

    SvaraRadera
  4. Jäklar så snyggt, du borde göra an tutorial till den här sminkningen.

    SvaraRadera
  5. Men oj vad fint du sminkar! Varför har jag aldrig varit här innan?!?:-)

    SvaraRadera
  6. Supertack, Celia!
    En tutorial borde jag nog kunna slänga ihop framöver.. ;)

    SvaraRadera