söndag 17 oktober 2010

Länk - Hair Tutorial Ribbon-shaped Up-do

Hej hopp!
Efter en partykväll igår som var riktigt trevlig ( trots att det var en hel del utav de där "klassiska", tårfyllda fyllesamtalen åt både höger och vänster runt omkring mig ) så sitter jag nu här i min soffa och slöar. Kikade i vanlig ordning igenom lite bloggar och ramlade in hos [ denna tjejen ] som visade upp en ursnygg rosettfrisyr som hon gjort. Hon länkade även till en tutorial på youtube och jag kände att jag ville visa er den. ^^

Detta är en frisyr jag gärna skulle ha - Ja, om jag nu hade tillräckligt med längd på håret för att faktiskt göra en. oO Det får bli när jag antingen fått det att växa till sig, eller köpt till längd. ;)

Tjejen i klippet har även gjort flera jättefina tutorials - Kika gärna på dem om du är frisyr-intresserad! ^^



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar