måndag 7 februari 2011

Elf haul ( again!? )

Jamen!
Dom hade ju gratis frakt häromveckan och jag hade i stort sett slut på min Mineral Booster, så då var jag ju helt enkelt "tvungen" att beställa, eller hur?

..och sen råkade lite andra grejer slinka med också.
Hoppsan.
;)



Nail polish #Dark Navy, #Party Purple och #Purple Pleaser


Lipstick #Seductive


Lipstick #Classy


Elf Mineral Eyeshadow #Seductive
( Dom gillar tydligen det namnet.. =P )


Mineralskuggan såg mycket ljusare ut på hemsidan och jag förväntade mig en tämligen ljust grå skugga, men fick istället en som är i det närmsta svart.. Lite trist att den var SÅ mörk, men som tur är har man alltid användning för en svart skugga. Men i alla fall.

Förutom de på bilderna ovan slank ju även en ny Eyelid Primer med, samt en ny Waterproof Eyeliner Pen ( inne på min tredje svarta nu.. =P ).


Nailpolish:
18.30 sek/st [Här] ( Vissa är dock nedsatta till 12.20 sek/st )
Lipstick:
18.30 sek/st [Här]
Mineral Eyeshadow:
36.60 sek/st [Här]


=^^=

5 kommentarer:

  1. Det är en sådan där tuschpenneliknande eyeliner? Yaaay om det är så! =)

    SvaraRadera
  2. Jajjamen! Dom har dessutom gjort om dem så de är ännu bättre nu! ( Inlägg kommer inom kort! ^^ )

    SvaraRadera
  3. Oooh! Då vet jag vad jag skall köpa nästa gång! :D Jag har fått både storasyster och ett par kompisar att gilla det. :)

    SvaraRadera
  4. Josephine - Tackar! Händer ju rätt ofta att det slinker hem lite grejer därifrån.. ;) Men priserna är ju suveränt bra och produkterna är ju mestadels riktigt bra! =)

    Alv - hehe, bra där! ^^ Är ju dock inte så svårt att falla för dem.. =P
    Kan dessutom verkligen rekommendera nagellacken! =D

    SvaraRadera