måndag 21 februari 2011

Gammalt skräp?

God kväll!

Sitter här och kikar i min swatch-mapp här på datorn och inser att det är ett par sminkningar som jag dragit ut på att visa. Mycket för att jag tycker att de inte riktigt håller måttet längre.. Eller ja. Det är väl det som är anledningen. =7
Dock känns det som om det kanske ändå är bättre att lägga upp dem än att kasta bort dem?

Ah, well. Här kommer i alla fall en ifrån september som nog egentligen inte är sååå tokig. Eller?



Produkter använda?
Ingen aning. oO


En liten fråga bara..
Vad vill ni se?
Förslag på färger är mycket tacksamma då jag känner mig lite insnöad på antingen brungrått eller lila.. oO


=^^=

3 kommentarer:

  1. Några konstiga blandningar... Som... Rosa och ljusgrönt! Eller... Hmm... Neonfärger med något mörkt i.. *funderar* Jag vet ju inte riktigt vad du har för något i sminkväskan men ljusa, knalliga färger som skriker lite hade varit intressant att se. =)

    SvaraRadera
  2. Heh, noterat! ^^
    Alltså.. I min sminkväska/låda/paletter så finns ju en heeeel del färger. =P
    Hmm.. Kanske dags att lägga upp bilder på det? =P

    SvaraRadera
  3. Fattar inte varför du säger att den inte håller måttet, tycker den är jättefint tonad med härliga färgskifningar =D
    Någn pastellig färg kanske?
    Se ikväll, kramis

    SvaraRadera