lördag 26 februari 2011

Isadora Jungle Fever 2011

Hej!

Jag har på senaste tiden varit rätt kass på att göra inlägg om kommande kollektioner. Mycket beror detta på att jag helt enkelt tycker att det finns så många andra bloggerskor som gör detta så mycket bättre än mig. =) Några utav dessa är LipglossBitch och P'ssion, som bilderna nedan kommer ifrån.

I present to you: Bilder på Isadora's vårkollektion Jungle Fever!


Kollektionen kommer att finnas ute i butikerna under mars, april och maj.
Personligen gillar jag verkligen de här färgerna, även om jag faktiskt är lite blek för vissa utav nyanserna. Vad gör man då? Fuskar sig brun! ^^

Vill ni mer utförlig information angående priser och dylikt så rekommenderar jag er att kika in hos LipglossBitch och P'ssion! =)


..och så promobilden igen bara för att jag tyckte att den var så snablarns snygg! ^^



=^^=

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar