fredag 4 mars 2011

Superpaket!

Vet ni..
Jag har en väninna som ofta skämmer bort mig något gränslöst! Jag har t ex flera urtjusiga kjolar som hon gett mig, samt annat smått och gott. Denna babe ringde mig häromdagen och undrade ifall jag ville överta lite nagellack som hon inte använde - och vem är jag att neka till något sådant? =P

Så anlände det häromdagen ett paket på posten.. And omg. Det var inte direkt bara ett par nagellack som låg och väntade:


Självklart kastade jag mig över dem och provade några utav nail art-lacken ( de på de två bilderna överst. De innehåller både en smal pensel samt en slags lite "pip" för dekorationslackning ) på direkten. De är inte direkt lämpade att måla hela naglarna med, men såhär ser i alla fall några utav dem ut i färgerna:


Ni kan ju dock räkna med att få se mer utav dem i framtiden!
<3


=^^=

3 kommentarer:

  1. NICE ! Säger hestmamman1

    SvaraRadera
  2. Vet du vart man kan köpa dom där 'nail art' lacken? :)

    SvaraRadera
  3. Manda:
    Dom är köpta på ebay. =)

    SvaraRadera