söndag 6 mars 2011

Tandvärk, plugg och magont

Idag tycker jag riktigt synd om mig själv..
Vaknade inatt utav en hemsk tandvärk, tog värktabletter men vaknade ett par timmar senare på nytt och fick ta till ett tyngre artilleri - Ett artilleri som inte riktigt biter på värken, men som ändå lyckas göra mig snurrig i huvudet. oO

I morgon bitti blir det alltså att ringa tandläkaren och hoppas på att hon har en tid till mig tämligen omgående, samt att hålla tummarna för att min mage lugnat ner sig.
Den har ju såklart gjort uppror mot mig, så just nu känner jag mig rätt ynklig. oO

Nåväl. En sminkning skall jag väl ändå kunna bjuda på? Denna är ifrån tidigare i veckan - En vecka jag använt milda färger i mitt ansikte.


Produkter använda:

Elf Eyelid Primer

Fyrinnae #Marshmallow Puffs
MAC Powerpoint Eye Pencil #Permaplum
Deborah Hi-Tech Mascara



=^^=

2 kommentarer:

  1. Oj målar du själv :O
    Väldigt duktig :D

    SvaraRadera
  2. Nu hänger jag inte riktigt med.. =7
    Målar vad själv? =)

    SvaraRadera