torsdag 12 januari 2012

Lily Lolo Blush Swatch


Jajjamensan!
Här är dom. Swatches på de blushes jag har ifrån Lily Lolo.
Jag ville dock först stoltsera med att det var samtliga nyanser som de erbjuder.. Men ack så fel jag hade.
Det är tyvärr två som utgått och ersatts utav andra, vilket jag upptäckte efter att jag fixat i ordning bilderna..
Jag kan dock erbjuda 8 utav 10 nyanser, vilket jag hoppas åtminstone kan glädja någon.. =7

Om jag ska vara ärlig så känner jag mig lite dum som inte swatchat dem tidigare, men men..
Här är dom i alla fall på så gott vis som jag vid denna årstiden kan uppbringa:




  • Doll Face
  • Sugar n Spice  utgått
  • Candy Girl
  • Clementine
  • Ooh La La
  • Rosebud
  • Sweet Fig utgått
  • Rosy Apple
  • Juicy Peach
  • Cherry Blossom
Två andra nyanser finns vid namn #Flushed och #Blushing Rose.


Pris? Vart?
£7.29 ( ca 85 sek? ) ifrån både Feelunique (fraktfritt) och Lily Lolo's hemsida för 3 gram.


=^^=

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar