tisdag 1 maj 2012
Accessora-uppdatering
Jag skrev tidigare och var lite upprörd angående min beställning ifrån Accessora.
Tänkte nu att jag skulle uppdatera er lite angående vad som händer.
Läget som det ser ut nu är att jag fick returnera de varor jag inte skulle ha via frisvar ( dvs jag behövde inte stå för portot, vilket jag hade blivit tämligen upprörd över om jag fått ), vilket jag nu gjort. Under tiden har jag fört en mailkonversation med dem gällande de produkter jag vill returnera och byta. Främst gällande de jag vill byta, vilket visat sig vara allt annat än smärtfritt.
Detta beror dock inte enbart på Accessora, verkligen inte. Mycket är det just nu jag som inte kan bestämma mig för vilken nyans jag vill ha, men det är även krux då jag kommer få vänta 2-3 veckor ( ..ja.. hoppas det bara blir "så kort" den här gången ) då de nyanserna jag önskar åter är slut i lager.
Angående Accessoras bemötande så har det, trots visst strul innan, varit vänligt och tillmötesgående. Jag hoppas det fortsätter så även framöver trots att jag nu ändrat mitt nyansval, samt att leveranserna i framtiden går smidigt och - framför allt - att de blir rätt.
Hur har det gått för er där ute? Har ni upplevt problem? Har ni i så fall fått hjälp eller har det krånglat även för er?
Ni kan läsa [HÄR] om en tjej som inte heller hade det lätt nu med beställning ifrån ovanstående.
Jag vill dock åter igen påpeka att jag har förståelse för att strul kan uppkomma och att Accessora inte själva bär allt ansvar just i mitt fall.
=^^=
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar