torsdag 4 oktober 2012

Gina Tricot lanserar skor


Hej!

Då jag haft lite fullt upp de senaste dagarna så får ni dessvärre inga smink- eller nagelbilder i dag, utan det blir lite reklam för Gina Tricots senaste nyhet: Deras skokollektion som har/hade premiärsläpp idag!

Bilderna i detta inlägg är tagna ifrån Gina Tricots hemsida och från deras nyhetsbrev.











Vad tycker ni om detta?
En klasskamrat till mig påpekade, då han fick nys om detta, att "jaha.. då har min flickvän ännu en anledning till att låta mig vänta..". ;)

Personligen gillar jag verkligen de första skorna på rad två här ovanför ( de svarta stövletterna/ankelbootsen för 599 sek ).. De sista på första raden är inte heller så tokiga. oO

..Det är vid sådana här tillfällen som jag suckar lite extra över att jag är så lång och inte "kan ha" högklackade skor. =(
Sablarns! >_<

Det kan dock vara så att min ekonomi pustar ut på grund utav det. oO


=^^=

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar