lördag 13 oktober 2012

I heard you like the wild ones


Hej!

Lördag idag och jag kände för att kräma på lite. =)
Notera dock gärna att det är meningen att det ska vara en gröntonad ögonskugga under ögat, men som tyvärr bleknat på närbilderna. Den syns dock bättre på den första ansiktsbilden. ( Problematiken med nyanser.. =/ )




Produkter använda:

( och här provar vi något "nytt".. ;) 


Såhär ser det alltså ut när jag gör mina "kom-ihåg-listor" när jag sminkat mig, förutom att jag sällan skriver in "ögon", "läppar", osv..

..samt att handstilen brukar vara mycket mer bedrövlig.
..och förkortningarna fler. *hrm* 
Så ja. Jag ansträngde mig lite mer den här gången. 
För er skull.
Hoppas ni kan läsa vad det står. =P

..Att jag dock glömt att skriva vilken mascara jag använde är bara en ruggig miss från min sida. oO
Det är dock L'Oreal Volume Million Lashes Mascara som använts.
My bad.

Jag skyller på åldern.

=^^=

3 kommentarer:

  1. Hej!! Hur många nagellack har du?? Kan du visa din lacksamling någon gång? =)

    SvaraRadera
  2. Inga problem alls att läsa, snygg handstil!

    SvaraRadera