torsdag 29 november 2012

Tips - Nageldekorationer


Hej!

En tanke slog mig angående det här med att köpa nageldekorationer - och då framför allt de där vanliga, runda "glitterstenarna" jag ( och många andra ) använder både på naglarna och invid ögonen.
De finns att köpa både här och där, t ex på Åhléns, Kicks, H&M, Lindex osv osv.. Men priserna varierar något enormt!

Jag köper t ex alltid mina på Ebay - detta för att jag får så sjukt mycket mer för markant mindre pengar. Se bara jämförelsen här nedan, där jag jämfört två produkter ( där priset är ungefär det man alltid får betala i butik här i Sverige ) med ett exempel på en auktion på Ebay. ( ..och jag kan garatera att det vimlar utav liknande erbjudanden ):


Nelly..

..jämfört med Ebay:



Så. Vet du att du vill ha "stenar" och har några veckor på dig så rekommenderar jag starkt att hitta en bra säljare på Ebay och att du/ni beställer därifrån. Det lönar sig. Verkligen. =)
( Tips: Välj en säljare som är markerad med "Top Rated". De är oftast mer garanterade att skicka varorna i både tid och bra skick, samt att de kommer fram. )

Hur man hittar varorna? Sök på "nail art rhinestone wheel" och liknande, så dyker det upp en massa. =)


=^^=

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar