onsdag 19 december 2012

Greyish toned


Hej och god kväll.

 Jag gjorde en sminkning häromdagen. Faktiskt (!). Däremot så har jag inte haft tid eller ork att lägga upp den, men tänkte att jag nu måste ta mig i kragen. Tyvärr är den ganska enkel ( och med det sagt inte speciellt spännande ) och det ligger på min agenda att göra något roligt i dagarna.. Men jag har tyvärr inte orkat. De senaste dagarna har jag varit hemskt trött på kvällarna och i det närmsta orkeslös, så det har inte blivit mycket gjort med något.. Tyvärr. =/
Detta beror mest troligt på en medicin jag just nu äter, så jag hoppas  att det ger med sig snart.
Tills dess ska jag försöka åtminstone tänka ut något  roligt att ta mig för. Sminkrelaterad, that is.
( Just nu vill jag tyvärr bara sova.. =( )

Jag vill även passa på att förvarna att det kommande vecka inte kommer att vara stor aktivitet på bloggen. Detta för att det ju inträffar det där fenomenet vi kallar "Juletider", samt att jag vid tillfället kommer att vara "bortrest". ( Dvs jag ska hem till min familj. ^^ )
Så. Lite pausläge på bloggen en stund, då. Men vi kommer ses lite titt som tätt i alla fall - hoppas jag! =)

Men nu. Vardagssminkning:




Produkter använda:
Ögon
Too Faced Shadow Insurance
MUS HTL #Platina
Too Faced #I do
Too Faced #Up In Smoke
The Balm #Matt Gallagher
Too Faced #Soulmates
Too Faced #Bouquet Toss
Smashbox Limitless Liquid Liner Pen #Jet Black
Dior Diorshow Blackout Mascara

Kinder:
Isadora Bronzing Powder #45 Highlight Tan
MUS Blush #Must Have



=^^=

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar