lördag 2 februari 2013

Efterskottsfika och Glossybox


Hej! =D

I dag har det varit full rulle här i hemmet, då jag bjudit min sambos släkt på fika ( jag fyllde ju år för en månad sedan, men vi brukar ta fikat/kalaset för mig när jul- och nyårshysterin lugnat ner sig lite.. =) ). Jag tycker ju faktiskt inte bara om smink, utan tycker även att det oftast är väldigt roligt att bjuda på godsaker. ^^
I år såg det ut såhär bland fikat:


"Vanlig gräddtårta" med vaniljkrämsfyllning toppad med krossad ananas uppe till vänster, sedan en Pavlova ( marängbotten, grädde, bär ).
Prinsesstårta ( lade väl inte ner direkt jättemycket tid på locket, som synes.. *host* ;) ) och lite kakor. Dessa var tyvärr inte hembakade på grund utav tidsbrist.


Ett par presenter fick jag minsann också, men den som är mest relevant för bloggen är den jag fick ifrån svärmor, svärfar och svägerska. Tre månaders prenumeration på Glossybox! =D




Vet du inte vad en s k Glossybox är? Klicka [HÄR] så lotsas du till "Hur det fungerar"-sidan. =)
I korta drag är det en prenumerationstjänst där man för 139 kr/mån får hem en box i månaden med prover på olika produkter. ( Ibland även fullstora ) Den kan innehålla allt ifrån ansiktsmask till nagellack, mascara, choklad, skuggor, krämer osv osv. Ska verkligen bli jätteroligt att se vad som dimper in! ^^ ( Tyvärr får jag dock vänta till slutet utav februari tills min box trillar in, men den som väntar på något gott.. ^^ )

=^^=

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar