torsdag 14 februari 2013

She thinks she's made of candy


Hej!

Jag vill börja med att önska er alla en väldigt, väldigt trevlig Alla hjärtans dag - och tacka er för att ni kommer hit och tittar på mig och mina "verk". ^^
Jag är  tacksam för vartenda litet klick jag får hit och för varje besökare - speciellt ni som tycker att jag är värd att återkomma till! ^^ ( Och ni som inte gör det - Kom gärna med förslag på vad som skulle göra att ni skulle vilja göra det. =) )

Dagen till ära så visar jag upp sminkningen jag hade igår ( en dag då jag hade lite mer tid än vad jag brukar ha på mornarna.. =P ), som jag kände mig lite extra söt i. ^^ ( Kan visserligen även ha att göra med att jag gått osminkad i fyra dagar.. men, men.. :P )





Produkter använda:
Ögon
Too Faced Shadow Insurance
MUS HTL #Platina
Too Faced e/s #Velveteen Bunny, #Fresh Linnen, #Vintage Violet
Dior 5 Couleurs Garden Edition #841 Garden Roses ( rosa och grön )
Plommonlila skugga ur 88 Warm Palette
Smashbox Limitless Liner Pen #Jet Black
Helena Rubenstein Lash Queen Sexy Blacks Mascara

Kinder
IsaDora Bronzing Powder 
The Balm #Frat Boy

Läppar
Elf Studio Glitter Gloss #Glam Guava


=^^=

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar