onsdag 6 februari 2013

Volume Million Lashes Mascara swatch


Hej! =)

Det är hög tid att jag slänger upp swatches på den, bland många älskade, mascaran i guldförpackningen ifrån L'Oreal:

Noteras här bör göras att jag applicerat väldigt sparsamt ( dvs ett lager mascara ). Det går alltså utan större problem att få större effekt och borsten möjliggör detta utan större problem, då den separerar fransarna väldigt bra! =) ( Längst ner i inlägget finner ni småbilder på exempel där jag målat på fler lager ).


Borsten:


Jag tycker verkligen om den här mascaran - förutom en sak.
Den smular. Åtminstone på mig. =(
Jag älskar borsten och tycker verkligen om att man kan få rejält feta fransar utav den ( samt att den faktiskt  lockar fram fler än vad som kanske egentligen är där från början.. om ni förstår vad jag menar? =P ).. Men mot eftermiddagen och kvällen så hamnar några korn under ögat på mig, och känner jag på fransarna med fingrarna så smular den väldigt, väldigt lätt sönder och bort.
Tyvärr. =/

Men. Ha i åtanke att detta kan ha att göra med att just mina fransar inte riktigt tycker om den - precis som de inte tyckte om Isadoras Big Bold. ( Också synd! )

Priset på denna ligger på kring 175 kronor.






=^^=

2 kommentarer:

  1. Köpte den som vattenfast för några dagar sen, tyvärr den sämsta jag någonsin provat :/ Riktigt smulig och det kom nästan ingen mascara på fransarna!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Aww.. Sådant är _verkligen_ tråkigt. =( Ibland önskar man verkligen att man kunde reklamera t ex mascaror. Det blir ju tyvärr rätt fort väldigt dyrt när man är på jakt efter någon bra. =/

      Radera