tisdag 26 mars 2013

ModelCO lip enhancer illusion lip liner swatch


Som utlovat - Swatches på en utav produkterna ur februari månads Glossybox: =)



Pennan är verkligen inte jobbig att måla med. 
Plus för bra konsistens. =)


Detta är infon ifrån Elevens hemsida om produkten:

En unik hud-färgad, mjukvax penna som tillåter dig att skapa det perfekta ''putet'' genom att ge illusionen av naturligt fylligare läppar. Perfekt för dig som vill ha fylligare, mer definierade men samtidigt naturligt utseende på dina läppar!


"Hudfärgad" är ju tyvärr inte riktigt det ord jag kommer att tänka på när jag applicerar denna. Den är för mörk ( och framför allt för brun ) för att riktigt matcha mig.
Fast.. När jag kikar på bilderna jag tagit så vet jag inte riktigt om jag tycker att det ser jättetokigt ut, ändå.
Måste helt enkelt prova den fler gånger ( och med ett gloss ovanpå ).

Vad tycker ni? Hiss eller diss på tant?


Notera dock att jag på dessa bilder inte använt den enligt instruktionerna.
( Som är följande: Applicera Illusion Lip Enhancer utanför din naturliga läppkontur och fyll i den större delen av läpparna, utom mitt-sektionen. Applicera sedan ditt favorit läppglans ovanpå för att stänga in färgen för en glansig finish. )


ModelsCO säljs bland annat hos Eleven och kostar 195 sek.


=^^=

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar