måndag 27 maj 2013

För jag tog typ studenten


..bara en sisådär 10 år senare än "sedvanligt" - Men bättre sent än aldrig, va? ^^

Jag är hur som helst sjukt nöjd och är alltså nu, efter två år på Birka Folkhögskola, klar med gymnasiet. =)
Jag har haft några ruskigt bra stunder där och träffar en hel hög med, utan att överdriva, underbara människor. Vissa har jag sett för kanske sista gången ( ni vet hur det blir när man skiljs åt och många flyttar till andra sidan landet eller världen ) - andra vägrar jag att släppa..

 Hur som helst så är jag så otroligt tacksam över att jag hamnade där jag gjorde och att det gick som det gick. Framför allt över att få lärt känns så fina människor som jag fått göra (!)..

..och då jag känner att det nu är risk för att jag blir lite väl sentimental så sätter vi här punkt för detta med ett par bilder på mig och några utav ovan nämnda människor. Ett par bilder tagna på avslutningsdagen straxt innan vi skiljdes åt.

Tack, för att ni finns. 
Ni betyder.





Bästaste Andreas, jag, sötaste Jessica och finaste Stina.
*hjärta*


=^^=

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar