lördag 15 juni 2013

Color Club Age of Aquarius


Go'kväll! =)
Ledig helg efter sommarens första jobbvecka, och eftersom jag jobbar inom vården och därför inte få bära nagellack i tjänsten så tänkte jag passa på att lacka med det fina lacket jag fick i senaste Glossyboxen! Det sommarfräscha #Age of Aquarius ifrån Color Club. =)
Superhärlig färg! ^^
Det mörknar dock en aning ett tag efter lackning och blir lite mer gröntonat.
Påminner mycket om Depends #054 och HM's #Bella's Choice.
I stort sett täckande efter två lager, men kan behöva tre.

2 kommentarer:

  1. Jag hade det här lacket sen innan, men den jag fick i glossyboxen var mycket ljusare :S Gillar båda men var lite småskumt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men.. Knepigt. =7
      Hur mycket mörkare var det du hade innan, då? =)

      Radera