tisdag 4 juni 2013

Glominerals Gloprotective liquid foundation satin II - favorit


 Jag har skrivit om den förut ( ganska nyligen, faktiskt ); Min absoluta favoritfoundation i den flytande kategorin - Glominerals Gloprotective liquid foundation Satin II. 
Den här gången tänkte jag visa upp hur nyansen #Natural Light ser ut på min hud. =)

 Dessutom tänkte jag påpeka att de ändrat formulan en aning. Jag har i skrivande stund inte jämfört innehållsförteckningen eller tagit kort på den ( det kommer om någon önskar ), men det första jag reagerade på var att den nu luktar mycket mer utav någon slags parfymering. Det försvinner rätt fort efter applicering och det luktar väl egentligen inte ont.. Men jag förstår inte riktigt varför dom gjort så. =|
Personligen gillar jag mina sminkprodukter parfymerade ( undantaget läppstuff ).

 Hur som så är detta fortfarande en suverän foundation som det ska krävas mycket för att jag överger, även om jag använder den sparsamt på sommaren då minerapudret får ta vi lite mer. ^^

Anywho! Pics or it didn't happen!

Högerklicka på bilden och välj "öppna länk i ny flik" för fullstor bild där alla "skavanker" syns.. ;)


Pris? Vart?
399 kr för 40 ml på Eleven


=^^=

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar