lördag 27 juli 2013

Inköp och snabbrecension - Decleor Aroma Cleanse Tonifying Lotion


För många månader sedan ( dvs i januari ) så beställde jag, på inrådan utav Skincity's test, en flaska utav denna lilla goding ( tillsammans med en ansiktstvätt ifrån samma märke - men det ska vi ta lite senare ).




Den tog naturligtvis slut efter ett tag och jag, i ett litet experiment, återvände till min vanliga favorit ifrån NUXE.
Men jag måste erkänna - denna ifrån Decleor vinner över NUXE. Faktiskt.
Både är bra, men mja.. Jag måste erkänna att denna är snäppet vassare och jag har helt klart fått mersmak för detta märke. Verkligen! Osäker på om jag någonsin haft så lite problem med min hud som under användningen utav dessa.. ^^ ( *pepparpeppar* )

 Dessutom kostar den normalt £22.50 om man beställer ifrån FeelUnique för 400 ml (!) - ca 230/240 kr.
Normalt går den på detsamma för 200 ml här i Sverige ( gawd, I love internet shopping! )



=^^=

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar