måndag 8 juli 2013

Make Up Store Foxy microshadow swatch


Hej!

 Kommer ni ihåg när jag belönade mig själv med en liten hög med smink? ^^
Jag lovade er hur som helst swatches på dom och nu har jag äntligen haft tid att fixa bilderna. =)

Lite lustigt nog så lyckades jag välja alla tre skuggorna som släpptes i Make Up Stores höstkollektion  2012 som de gjorde i samarbete med Kayo - Foxy. Skuggorna är enligt mig ursnygga och jag har använt dom flitigt sedan inköpet. ^^ ( Yaya är dessutom riktigt fin som blush. )
Skuggorna i formulan är tämligen "krämiga" och väl pigmenterade.


Nedan är skuggorna swatchade både på bar hud och över MUS High Tech Lighter #Platina.



Skuggorna kostar ca 140 SEK styck och är i mitt tycke klockrena på sommaren ( eller för den som vill pigga upp en mörk höst eller vinter ). Jag ångrar verkligen inte mitt inköp iaf! ^^

=^^=

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar