onsdag 10 juli 2013

Orofluido Lip gloss swatch


Minns ni att jag fick en flaska Orofluido utav min lillasyster i julklapp?
Hur som helst så fick jag även med ett skirt läppglans med gåvan, som dessutom kom med inbyggt lyse och "spegel".
Såhär ser det ut:




Jag kan väl tyvärr inte påstå att det är något direkt läppglans att sukta efter, eller att förpackningen med den inbyggda lampan är speciellt praktisk. Tyvärr.
Det relativt skarpa skenet gör det tyvärr lite knepigt att se bra då det liksom.. lyser "för starkt" på något vis.
Färgen på det är väl inte heller direkt något extravagant och hållbarheten är väl okej - det är ju knappt någon. Detta gör det dock ypperligt att ha över t ex matta läppstift eller dylikt för att "glossa till dom" något.

All in all? Okej, men inget jag skulle köpa separat.


=^^=

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar