torsdag 15 augusti 2013

Hoppsan


Jo.
Jag tänkte blogga en blå sminkning idag ( som tyvärr inte är sådär skitsnygg.. =/ ).. Men så startade jag dagen med en powerwalk, sedan frukost på det. ( Jag gick f ö upp kl 10.. Oo)
..sen var det ju soligt väder för en gångs skull, så då passade jag på att klippa gräset. ( Det växer som skam! Oo)
..o så placerade jag mig ju såklart i en solstol en stund tillsammans med en bok. Må ju passa på, liksom.

Ett kort träningspass på det och sedan munch ( nä, det kanske inte är ett "korrekt uttryck".. 'Sen lunch/tidig middag', då? =7 ) under vilken svärfar ringde för att fråga om jag ville följa med och plocka hallon.
Jag tycker ju om bär ( Nejmen HEJ Underdriften! Kul att du kom! ^^), så jag åkte iväg.

Kom hem, råkade koka lite sylt ( ni vet.. Sådant där som bara råkar hända ibland.. ), drack en smoothie och sen - Hoppsan - så var klockan 23. Oo

Nu är jag ju såklart trött i ögonen, så jag hoppas ni kan förlåta mitt klena bloggande idag? Oo
Som tröst kan ni få en syltbild. ;)

Nattinatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar