måndag 26 augusti 2013

Kicks Body Lotion Lemon Curd


Oh, ja. Den luktar gott.
Det bästa med den är nog dock att den faktiskt är bra (!). Jag märker det nu när jag använt slut på den och gått över till en Dove-flaska ( go fresh ). Tänkte helt ärligt i början att "Nae.. Vette fasen om den här var så bra..", men jodå. Den är faktiskt inte tokig alls. Jag har t ex - till skillnad från nu med Dove - inte behövt smörja in mig precis varje dag för att undvika de där småflagorna på smalbenen, och ni som följt mig ett tag vet att jag är riktigt, riktigt torr i huden. Det är alltså ett väldigt gott betyg. =)

 En sak till som är väldigt ovanlig - Jag känner inget tvång att gå och tvätta händerna efter att jag smort in mig. Det ni! ( Känner mig alltid kladdig om handflatorna annars, vilket jag avskyr. Så helt ärligt är den här lilla pumpflaskan nästan värd att köpa bara för det.. ;) )

 Detta är, som ni säkert vet, bara en utav en mängd produkter som Kicks lanserat under senaste året, som samtliga har ett väldigt bra pris och - faktiskt - inte så dum ingredienslista som andra billigare (och tyvärr även dyra) märken. Det roliga är att jag genuint blir intresserad utav att prova fler hudvårdsprodukter ifrån dem, vilket i sig säger att produkten var bra. ^^

Pris?
69 sek för 300 ml
Vart? 
Kicks! =)
Både butik och online.


=^^=

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar