fredag 27 september 2013

Dagens makeup - All I wanted was to break your walls


Hade lite mycket på agendan igår, varför jag som hastigast knäppte ett par bilder på sminkningen innan jag for iväg för att hämta vår nya säng. ( Bland annat.. ^^ )
Här är den:


Ögon
Too Faced Shadow Insurance
Too Faced e/s #Velveteen Bunny + #Tufted Suede
MUS m/s #Endless
Be A Bombshell Cosmetics Eyeliner #Onyx
Max Factor Clump Defy Mascara
Kinder
Everyday Minerals Blush #Nature's Sweet Side
Läppar
Jelly Pong Pong Lip Blush #Marshmallow Pink

Av någon anledning så ser bilden sjukt photohoppad ut när jag laddar upp den här i bloggen. Jag har ingen aning om varför, då jag inte gjort något ovanligt med den och den ser absolut inte ut så egentligen. =(
Jobbar på att få upp den mer realistiska bilden (den som inte ser ut som om jag har förskönat precis hela min hy..).

Uppdatering:
Efter lite googlande så hittade jag problemet med att mina bilder "förskönades" när de laddades upp och tänkte att det kan vara värt att nämna ifall någon utav er också stött på problemet.
Ändrar Blogger/Google+ dina bilder? Surfa in på https://www.google.com/settings/plus och scrolla ner till "Foton". Där finns en kryssruta framför "Förbättra automatiskt nya foton". Bocka ur den.
Klart!

Ja. Om du nu inte vill att dina bilder ska bli förskönade, såklart. Då lämnar du helt enkelt kvar bocken. =7
Själv föredrar jag att inte ljuga allt för mycket om verkligheten.. Blir så pinsamt när någon väl stöter på en och ser hur det egentligen ser ut. ;)


=^^=

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar