lördag 21 september 2013

Naglar med ögonskugga och watermarble


Tjo!

 Efter en dag utav städrelaterat i hemmet ackompanjerat utav "Totally Spies" så bänkade jag mig i soffan och tänkte fixa naglarna. Dumt (?) nog försökte jag mig även på s k "water marble".
Det tog bara fyra försök ( olika temp på vattnet, två olika glas och olika lack i olika ordning.. ) innan jag helt enkelt gav upp och det fick bli såhär (bah):


De övriga naglarna är lackade med lack ifrån H&M och som sedan fått "duschar" utav lös ögonskugga.
Det är synd att bilderna inte riktigt gör verkligheten rättvisa, för det är mer "diskret" i verkligheten - fast ändå inte. =P

Men. Ja.
Om någon har tips på hur man får till vattenmarmorering utan att det klumpar ihop sig och/eller inte går att göra mönster i - skriv gärna en kommentar, för tant blir tokig. >=/


=^^=

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar