måndag 9 september 2013

När rynkorna inte går att förneka


..liksom utväxten i håret. *host*


Det här var gårdagens försök till en bättre bild på sminket jag slarvade ihop då. 
Tyvärr känner jag såhär i efterhand att jag kanske borde bättrat på foundationen innan jag tog bilderna.. och kanske jämnat till ögonbrynen lite..( De är tagna flertalet timmar efter sminkappliceringen ).
 Fast å andra sidan får ni ju nu se hur sminket fallerar under dagen. ;)

 Dock måste jag säga att jag är ganska dålig på att bättre på min foundation under dagen. Skitdålig, faktiskt. Jag lever i den där illusionen om att det egentligen inte ska behövas. SÅ bra vill jag att den ska vara. 
Det är den dock inte alltid. Ganska sällan, faktiskt.. =P
 Men. Ja. Ögonskuggan sitter iaf på plats! ^^ ( Too Faced Shadow Insurance som primer )

=^^=

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar