onsdag 11 september 2013

Vichy Normaderm Hyaluspot

Ibland hittar man tydligen inlägg som man trodde att man publicerat, men som bara legat i "utkast" sedan 4e juni. Hoppsan? :P
-----------------------------------

I Glossyboxen jag fick i april fanns denna lilla provtub med ifrån Vichy - ett märke man hittar mestadels på utvalda apotek. Produkten i sig ska vara en snabbverkande kräm att använda på enstaka finnar.
Detta är beskrivningen som står på Glossyboxs hemsida:

Normaderm Hyaluspot från Vichy är en snabbverkande hudvård mot finnar, anpassad till alla hudtyper, även känslig hy, alla åldrar, både män och kvinnor. Effekterna är att finnens utveckling bromsas och synligheten reduceras på endast 24 timmar. 

Krämen har en formel berikad med hyaluronsyra som skapar en skyddande och osynlig film på hudens yta. Detta fungerar tillsammans med antibakteriell teknologi för att minska uppkomsten av finnar. Produkten känns fräsch mot huden, kladdar inte och innehåller stärkande och lugnande thermalskt källvatten från Vichy. 




Tyvärr kan jag inte påstå att jag är speciellt imponerad utav den lilla gelen. Använder sedan innan ACO Spotless Two-in-one som jag faktiskt tycker fungerar bättre än denna - för i ärlighetens namn så upplever jag inte att den här gör varken till eller från. =|

Pris?
Rek 159 kr/15 ml


=^^=

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar