tisdag 1 oktober 2013

Be A Bombshell Eyeliner


Hej och god dag!


Idag vill jag slå ett slag för godingen som jag fick med i senaste Glossyboxen
Be A Bombshell Cosmetics Eyeliner in #Onyx
En riktigt bra eyeliner i tuschpenneformat som blir glansigt svart likt NYX The Curve, samt sitter likvärdigt både den och Smashbox's Limitless Liner.

 Som ni kanske märkt så har jag använt den flitigt senaste månaden, men den visar inga direkta tecken på att ge upp riktigt än - vilket glädjer mig! ^^

 På bilderna nedan har jag swatchat den på min hand och sedan spolat vatten på den. Efter-bilden är den i nedre högra hörnet. Helt godkänt, va? =)



Detta är helt klart en jädrigt bra eyeliner och jag skulle gärna köpa den igen - om den fanns tillgänglig i Sverige.. 
Så.. Någon? Ta in den, är ni rara? =)

=^^=

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar