torsdag 17 oktober 2013

Nya skor och försök till helbild


Jag har hakat på käng/mc-trenden.. (eller vad man nu ska kalla det) och inhandlade mig faktiskt ett par nya skor på Skopunkten häromveckan. =) (det är inte ofta det händer, faktiskt.. )


Ah, jo. Sen försökte jag ju även ta någon sorts tjusig helkroppsbild och typ "Ahmen, se här vad fashionabel jag är ute bland löven!"
Det gick skitdåligt, faktiskt. 
=(



Bästa bilden. Faktiskt.
Den där lilla fjärrutlösaren jag håller i handen ville inte alls samarbeta med mig, så de få bilder den lyckades ta var i "farten" och inte alls när jag ville.

..och vet ni? När folk frågar mig hur lång jag är och jag svarar "Typ 185-186 cm" så är ofta påföljande kommentar "Då kan du bli modell!".
HAH!
Här ovan ser ni anledningen till varför jag absolut INTE ska bli modell.

Byxorna är förresten nya dom med. Jättetighta s k "jeather wonder jeggings" och vadnualltdekommerpåattdeskaheta.
Jag är inte van vid "slim fit".. Det känns konstigt. oO


=^^=

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar