söndag 6 oktober 2013

Dagens makeup - Trying something new


Varför det varit lite bloggtystnad?
Jag gjorde en liten oväntad roadtrip ( på 60 mil ) ner till min familj - utan att säga något. =)
Min lillasyster fyllde nämligen 20 år i fredags, samt att min farfar fyllde 78 i går - så vad gör man inte? ;)
Roligt var det i alla fall! Jag är fortfarande kvar här nere, varför det kan fortsätta att vara lite halvklent med tempot här i ett par dagar.. Men nu vet ni i alla fall varför. =)

Så. Här är "dagens" ( som dock i efterhand blev lite modifierad genom att pastellmascaran på de nedre fransarna byttes ut mot vanlig svart ):


Ögon
Too Faced Shadow Insurance
88 Matte Eye Palette
Too Faced e/s #Velveteen Bunny
MUS Blush #Kiss On The Cheek
L'Oreal Mega Volume Miss Manga Mascara
H&M Colorful Lashes Mascara
Kinder
MUS Blush #Kiss On The Cheek
Läppar
Elf Matte Lip Color #Natural


=^^=

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar