lördag 30 november 2013

Adventsförberedelser


Hej, hej, bloggläsare! ^^

Idag är en sådan där dag då smink liksom hamnar ganska långt ner på "att göra"-listan. 
I stället hägrar ljus, glitter, tomtar och röda gardiner.
Jag pratar såklart om julpynt! ^^

 En utav de bästa sakerna med julen är helt klart allt fint glitter och gnister, samt alla fina ljus i olika former och varianter. ( Allt ifrån levande till slingor ). 

 Så. Här hemma kilar jag just nu runt som en liten tomte utan luva och tejpar upp ljusslingor, dammar ljusstakar, piffar till glitter, placerar ut tomtar och väntar på att få stryka de nytvättade julgardinerna.

Misstag mig dock icke med en sådan som överdosar med tomtar och sådant..
Det är egentligen mest glittret och ljusen jag vill åt.. ;)




Trevlig kväll på er allesammans!
Nu ska jag gå och koka marknadsnougat! ^^

=^^=

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar