onsdag 27 november 2013

Det här med att kanske inte riktigt hinna med roliga sminkningar


 Ja.. Det kan kännas lite tragiskt..
Eller - Kanske inte tragiskt, utan snarare lite tråkigt. Tråkigt att jag när jag går igenom de sminkningar jag gjort senaste tiden tänker "Damn. Femtio nyanser utav brunt, alltså?".

 Men tyvärr ser det oftast ut så just nu då jag de flesta dagarna nu arbetar på en arbetsplats där festmejker kanske iiiinte riktigt passar sig. Ofta har jag enbart bas och mascara på mig, vilket verkligen inte är det roligaste att visa upp dag efter dag. Framför allt är det inte roligt att titta på. =/

 Jag försöker få till roligare saker på helgerna, men det är inte alltid det finns tid då heller.. Och som ni alla där ute mest troligt lagt märke till (framför allt om ni själva försöker ta kort på era sminkningar) så är vi ju just nu inne i den årstiden där kampen om dagsljuset är konstant.
Det är för mörkt på morgonen och lika mörkt när man kommer hem.

 Så. Just nu står det "foto-/sminklampor" på min önskelista. (Helt seriöst, faktiskt. Jag behöver bättre ljus!)
Under tiden så får jag försöka så gott jag kan och samtidigt försöka fylla ut bloggen med annat som kan vara utav intresse.
Ni får hemskt gärna lämna förslag på (skönhetsrelaterade, helst) inlägg som ni vill se här i bloggen.
Det enda jag redan nu kan säga är lite knivigt är tutorials på sminkningar. Mycket på grund utav tidsbrist, men väldigt mycket på grund utav just ljusbrist atm.

 Bare with me!

Pöss. ^^



=^^=

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar