torsdag 21 november 2013

Elf Waterproof Eyeliner Pen v 2.0?


Med min senaste beställning ifrån Elf så klickade jag hem en ny "waterproof eyeliner pen" - en eyeliner jag tidigare använt flitigt. De har uppdaterat åtminstone utsidan på den från svart till vit förpackning, och tippen kanske är liiite smalare och lite mer stabil.. Annars vette tusan om det är sådan stor förändring. ( Innehållsförteckningen ser t ex exakt likadan ut ).



..dock kan jag tyvärr inte säga så mycket angående hållbarheten..
Tyvärr åkte nämligen korken av vid något tillfälle utan att jag märkte det, och min penna torkade tyvärr ihop. Jag har försökt att "återuppliva den", men tyvärr utan lyckade försök. =|

 Detta är grymt tråkigt. Framför allt eftersom den "nya" (?), vita pennan kostar ett pund mer än den gamla, svarta. Jag kan inte hitta om eller vad som eventuellt har ändrats, samt att den vita inte går att hitta på den amerikanska hemsidan - utan bara på den engelska.

Det hela är hemskt förvirrande. oO

Någon som har mer koll än mig på detta? Skriv gärna en kommentar!

Pris? Vart?
£2.50 hos Elf

Den gamla (om nu så är fallet) hittar ni [HÄR] för £1.50


=^^=

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar