torsdag 14 november 2013

Penseldödartips i Glossymag?


Ni måste ursäkta mig, men vem är det som har skrivit det här? 
Tyvärr är min tanke att det inte verkar vara någon som är speciellt rädd om sina verktyg.. =/



Nu är ju jag inte någon expert.. Men.. Har ni sett penslar som stått på sina strån ett längre tag?
Det har jag. De tenderar att spreta åt diverse håll och se allmänt taskiga ut. =/
Dessutom: 5-10 minuter i rengöringsmedel? Vilket medel? Varför så länge? För att lösa upp smutsen? 
Det händer ändå om du tvättar "som man ska". Använder man dessutom 'fel' medel så riskerar man att torka ut och förstöra sina penslar, framför allt om man använder penslar med äkta hår.

Sure. Jag kanske är väldigt försiktig och kanske överdrivet noggrann.. Men jag skulle personligen aldrig utsätta mina penslar för det där. =|


=^^=

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar