söndag 8 december 2013

Dumma Seche Vite


Ja, faktiskt!

Det är rätt irriterande när man inte ens tagit sig igenom halva flaskan än, men den där snabbtorkande effekten redan fallerar rätt rejält.. Den där egenskapen som är hela anledningen till varför man köper lacket från första början.

Jag kan köpa att den börjar tryta mot slutet så att man behöver fylla på med deras Thinner.. Men det här är lite väl, tyvärr. =(
#ledsennageltant




Nejmen, faktiskt så har mina två (tre?) senaste flaskor inte varit helt som de var när jag började använda detta - åtminstone tidigare - fantastiska överlack. Min första falska var helt fantastisk och jag föll hals över huvud för det - varför jag fortsatt köpa det i flera (fem-sex?) år..
..men nu på senare, som sagt, så känner jag mig motvilligt lite besviken. =|

 Någon som har liknande upplevelse/erfarenhet, eller är det bara jag som har grym otur? =(


=^^=

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar