tisdag 31 december 2013

Gårdagens "haul"


Släpade runt min stackars sambo på sta'n igår i jakt på allehanda ting inför dagens aktiviteter (ni vet.. smink, eventuellt något nytt plagg osv).
Då budgeten tyvärr är jädrigt skral så fick jag ju såklart begränsa mig, men några godingar följde i alla fall med mig hem - som t ex två glittereyeliners ifrån Viva La Diva och Isadoras Snow Glow Powder på rea hos Åhléns. 33 respektive 39 kronor


Vidare inne på Gina Tricot fick jag med mig - utöver en kjol som jag ännu inte vet om jag ska behålla (Krissy Coated) - en till glittereyeliner samt ett tjusigt nagellack. ^^ 39 kr styck


Dessa två är f ö det första jag provar ifrån Gina's sminksortiment, så det ska bli lite roligt att se vilket mått de håller. =)


..och ja. Ni vet mycket väl att jag älskar glitter. ;)


=^^=

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar