måndag 16 december 2013

Inköp ifrån Eleven


Tjo!

 Då jag verkar bli allt gulare i min hudton ju äldre jag blir (*gnh!*) och bristen på ljusa, gultonade foundations tydligen inte är det lättaste att hitta i de lägre prisklasserna.. ( Dvs hos t ex Isadora, Max Factor och dylika ) ..så fick jag bita i dyräpplet och beställa min "blekfis-nyans" #Natural Fair ifrån gloMinerals, samt att det även råkade slinka med ett puder ifrån Mario Badescu som ska hjälpa till i kampen mot finnarna..

..och en liiiiten annan sak. *host*



Japp.
Jag föll för reklamen och klickade även hem den rätt saftigt prissatta (dvs närmare femhundringens.. oO ) nyheten ifrån GloMinearls: Luxe Liquid Foundation.
En påstådd goding rekommenderad för oss som börjar tappa lyster i huden (t ex 35+.. och jag är ju inte sååå långt därifrån ) då den innehåller diamantpulver (!?) som ska ge ett fint "glow".

 Håll tummarna för att den funkar, snälla.. oO
Nyansen jag klickade hem är #Golden light och alla tre produkterna finns som sagt hos Eleven.se*

*Affiliate-länk

=^^=

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar