lördag 28 december 2013

Swatch - Biotherm Aquasource BB Cream


Tjo!

Håller på att, som ni kanske läst tidigare, rensa bland mina bilder och hittar både smått och gott som inte hunnit blivit publicerat än. Som t ex detta: Swatches på Biotherm Aquasource BB Cream ifrån i somras (som ni kan se på mitt lätt solbrända anlete ^^).


Täckningen är tämligen minimal, må jag påstå, men visst ser man en viss nedtonande effekt på t ex röda partier.
Hållbarhet eller dylikt kan jag tyvärr inte uttala mig om, då provet enbart räckte till en applicering - och det är för mig på tok för lite för att jag ska kunna avgöra något direkt alls utöver det ni ser på bilderna. =/

Information ifrån Kicks hemsida:

Aquasource BB Cream har samma djupverkande och fuktighetsbevarande egenskaper som Aquasource.
• Tillför fukt – Ger en långvarig och återfuktande effekt på djupet inspirerad av Aquasource.
• Jämnar ut - Ger en jämn och naturlig finish.
• Ger ökad lyster - Ger en strålande hudton, även på en matt och glåmig hud.
• Korrigerar - Döljer orenheter, rodnad och trötthetstecken.
• Skapar perfektion - Erbjuder en lätt och diskret täckning. Formeln innehåller mineralpigment och ger ett naturligt täckande resultat.
• Mjukgör - Ger huden en mjuk och silkeslen känsla som varar länge.
• Skyddar - Solskyddsfaktor 15 skyddar mot solens strålar.
• Dermatologiskt testad och passar alla hudtyper – även de mest känsliga.


En tub innehåller 30 ml och kostar 245 kr hos t ex Kicks och finns i två nyanser: Fair to Medium samt Medium to Gold.


=^^=

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar